Pobyt w Apartamencie hotelu Martiany 21 w Kętrzynie

Darmowa dostawa prezentu!

Hotel Martiany 21 - to wyjątkowe miejsce, gdzie znajdziesz wypoczynek dla ciała i duszy. Wyjątkowe miejsca, bogata historia, atmosfera i jakościowa obsługa spełni absolutnie wszelkie oczekiwania gości. Można się tutaj wyciszyć z dala od miejskiego zgiełku i zwolnić tempo. Czekają na Ciebie komfortowe i przestronne pokoje, obfite śniadanie, dostęp do strefy wellness, wyprawa rowerem i wiele innych atrakcji, dostosowanych do pory roku.

Z tą propozycją czeka na Ciebie:
  • jedna doba hotelowa w Apartamencie (ok. 55 m2) dla 1- 2 osób;
  • śniadanie;
  • obiadokolacja (zupa+danie główne+deser);
  • prywatne wejście;
  • prywatna łazienka wyposażona w wannę;
  • suszarka do włosów, zestaw kosmetyków, szlafroki, ręczniki, pościel;
  • telewizory z płaskim ekranem;
  • aneks kuchenny (lodówka, szafki, zlew, czajnik elektryczny, kawa, herbata, cukier);
  • taras z meblami oraz z przepięknym widokiem na okolicę;
  • budzenie na życzenie;
  • dostęp do salonu z kominkiem;
  • basen oraz sauna;
  • bezpłatne Wi-Fi;
  • parking;

Ważne:

Apartament zlokalizowany jest w budynku głównym.

Zdjęcie ilustrujące usługę może różnić się od obrazu rzeczywistego
W skrócie
Wyżywienie: Śniadanie, Kolacja
Państwo: Polska
Miasto: Olsztyn
Niezbędna jest wcześniejsza rejestracja: Dane kontaktowe podane na kuponie prezentowym
Google 4.1 / (162)
  • Martiany 21 to po prostu super miejsce! Hotel ma niesamowitą atmosferę, obsługa zawsze uśmiechnięta i pomocna. Pokoje są wygodne, a jedzenie w restauracji po prostu pyszne. Przy okazji, widoki są mega - z okien widać naprawdę kosmiczne krajobrazy. Polecam to miejsce każdemu, kto szuka niezapomnianego doświadczenia!
  • Miejsce niezwykle urokliwe, spokój i cisza. Jedzonko smaczne i świeżutkie. Pokój czysty i ładnie urządzony. Przemiła i niezwykle pomocna obsługa. Zadbano o mnie i o mój komfort. Z pewnością odwiedzę jeszcze to miejsce.
  • Właściciel sam odwołuje rezerwacje i nie oddaje wpłaconej zaliczki! Potem nie odbiera telefonów. W ten sposób oszukuje mnóstwo ludzi. Bezpośredni kontakt z wami? Kilkukrotnie próbowałem się kontaktować za każdym razem słyszałem że dostanę zwrot zaliczki. Do tej pory jej nie otrzymałem. Jeśli dalej uważa pan że przelew został odesłany proszę o potwierdzenie przelewu na maila lub SMS.
  • Świetne miejsce na dłuższy weekend. Miła obsługa, pyszne jedzenie. Teren zadbany, bardzo cicho i spokojnie. Sami dorośli bez dzieci, naprawdę można wypocząć. Polecam :)
  • Jadąc do Hotelu 4- gwiazdkowego, zapytałem czy jest możliwość zakupu posiłku przed obiadokolacją, gdyż jesteśmy już głodni i chętnie coś spróbujemy z ich "restauracji". Pan Menager powiedział, że nie ma problemu i zaprasza na obiad. Będąc u nas w pokoju poprosił nas żebyśmy zachowywali się cicho i cyt. " Nie Kręcili żadnych imprez". My oczywiście odpowiedzieliśmy, ze nie mamy zamiaru na jakiekolwiek imprezy, gdyż jesteśmy z dzieckiem i też szanujemy ciszę i spokój. Wyjęliśmy najpotrzebniejsze rzeczy, zamknęliśmy pokój i poszliś Na terenie obiektu nie znaleźliśmy żadnej restauracji, jedynie w budynku gdzie znajduje się recepcja stało 8 stolików z krzesłami i postawiony przy ścianie ekspres do kawy. Nikogo nie było, oprócz siedzącego na kanapie pana "przy tuszy" jedzącego sałatkę warzywną zagryzajacego sałatkę tortem i na małej bocznej kanapie Pan Menager, który siedział skulony jak zbity pies. Wszedłem do tych mężczyzn i zapytałem grzecznie czy znajdziemy tu restaurację, gdyż chcemy zjeść obiad. Menager odpowiedział mi, że niestety ale dopiero najbliższy posiłek będzie koło 17 i nic nie możemy wcześniej zamówić. No okej... Nagle pan od sałatki i torta prosi mnie bym spoczął naprzeciw niego . Żona z synem stali w pomieszczeniu ze stolikami i czekali na mnie licząc, że zaraz pójdziemy na obiad. Nagle Pan "przy tuszy" mówi, że jest to obiekt bez dzieci i tylko ze względu na Menagera tu mogliśmy przyjechać z synem. Na co ja powiedziałem, że wiem i dziękuję. Nagle zaczyna się rozwijać, że pozostałym gościom może to się nie spodobać, że przyjechaliśmy z dzieckiem i przedstawia instrukcje :cyt. " jeśli będziecie jeść obiadokolacje z synem a wejdą inne osoby które tu przebywają to proszę się usunąć i wyjść na podwórko i tam zjeść posiłek by nie przeszkadzać innym; jeśli będziecie na podwórku a będą w okolicy inne osoby, to bawcie się na uboczu, gdzieś na bocznej ławce... Ja ze zdziwienia zapytałem czy dobrze rozumiem, że jeśli ktoś wejdzie do "restauracji" to mamy się chować i wychodzić z dzieckiem gdzie nie ma innych osób ? Pan powiedział że tak. No to ja grzecznie przyjąłem jego słowa, wyszedłem z tego pomieszczenia i powiedziałem żonie, że bierzemy walizkę i jedziemy stąd, gdyż nie jesteśmy tu mile widziani. Nasza wizyta trwała może 25 min z oczekiwaniem na początku na Menagera. Wzięliśmy walizkę, podjechaliśmy do recepcji i żona poszła odnieść klucz do Pana Menagera i pana "przy tuszy". Poinformowała, że nasza wizyta w ich obiekcie się właśnie zakończyła i oddajemy klucz. Na co pan sałatkowo - tortowy obruszyl się, zaczął na nią krzyczeć, że nie toleruje mojej żony jak i mnie oraz od samego początku go irytujemy i "mamy opuścić jego obiekt bo ma nas dość". W załączeniu dołączam screeny smsów, które otrzymaliśmy godzine po wyjeździe z "hotelu"... Zaczęły się groźby z art. 296 kk - no śmiech na sali. Nie polecam i nikomu nie życzę takich przygód jakie nas spotkały. A Pan " przy tuszy" może zakładać nam sprawę. Piłkę odbijemy, nie pozdrawiam !